Роль маркетолога
Маркетолог – це спеціаліст з вивчення ринку, потреб і переваг
споживачів (товару, іміджу, діяльності компанії в цілому тощо). Він
оцінює, яка продукція матиме попит і чому, пропонує шляхи просування
нового товару або можливості збільшення продажу існуючого, збирає і
аналізує статистичну інформацію, оцінюєдії конкурентів, проводить
моніторинг галузі, організовує роботу дослідницької команди, яка
з'ясовує погляди потенційних покупців, обробляє отриману інформацію,
робить прогноз і складає рекомендації.
Робота маркетолога в організації є необхідною для досягнення ефективності діяльності будь-якої організації і на будь-якому етапі її розвитку. Але при цьому робота маркетолога не завжди може служити 100%-ною
гарантією від можливих проблем організації, якщо спочатку, на стадії
становлення, маркетолог не брав участі у складанні бізнес-плану або
просто не були проведені маркетингові дослідження. Також діяльність
підприємства не буде ефективною, якщо маркетинг переслідуватиме якісь
локальні цілі, наприклад, збільшення збуту одного найменування
продукції, а не враховувати діяльність організації загалом.
Завдання
маркетолога полягає в створенні марочної продукції та проведенні
рекламної кампанії, вдосконаленні товару, створенні дилерської системи
для просування товару.
Немає коментарів:
Дописати коментар